Den avgörande faktorn.
Oavsett vad vi kallar den.

Den där digitala briljansen som driver och utvecklar din marknadsposition och som ger positiva upplevelser för dina kunder. Ibland går det att kalla webbplats, kundportal eller e-handel. Men ofta är det något större – en hel digital affärsplattform.

Förändring som innebär möjligheter

Digitalisering har inget värde i sig. Det är när den skapar konkurrensfördelar för er verksamhet och mervärde för era kunder som digitaliseringen betyder något. Vi vill hjälpa er skapa digitala lösningar som gör skillnad. Och som knyter ihop vackra visioner med verkliga resultat.

Det som kännetecknar våra största kunder är viljan att driva sin bransch framåt och låta affärsmål och kundupplevelse gå hand i hand. Det kan låta självklart, men är ibland en svår balansgång.

Vi har i många fall över 10 års samarbete, kantat av innovation, utmaningar och framgång med våra kunder. Vi påstår inte att vi har ett färdigt framgångsrecept för er fortsatta digitalisering, men vi har några erfarenheter vi gärna delar med oss av.

Våra kunder är framgångsrika

Våra kunder återfinns i flera olika branscher, men har en sak gemensamt. De arbetar med sin digitalisering som en naturlig del av sin dagliga verksamhetsutveckling, inte i  projektform med start- och stoppdatum och däremellan ingenting.

Framgång på det digitala planet handlar om att sätta kundupplevelsen i fokus och att ta rätt strategiska beslut kring arkitektur och teknikplattformar. Men minst lika mycket handlar det om er företagskultur och hur ni organiserar er kring er digitala affär och dess utveckling.

Behöver du ett strategiskt bollplank?

Ta ett snack med Mattias som arbetar med stora kunder och deras digitala transformation.

Mattias Berglund Head of strategy & VP +46707134941 mattias.berglund@ninetech.com
Läs gärna mer om kraften i Service Design.

Och hur vi tillsammans kan utveckla er digitala affär med ett slutkundsfokus.

Läs mer